رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تاکید کرد که غافلگیری در پی بارندگیهای اخیر در سطح شهر تهران رخ نداده است.

به گزارش ایسنا، سردار محمدحسین حمیدی در جلسه هماهنگی عملیات اجرایی مدیریت برف تهران که پیش از ظهر امروز در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، گفت: خدا را شاکرم و همه ما باید بابت بارش برف شکرگزار خداوند باشیم. امیدوارم اصلا به قدری برف ببارد که مجبور شویم شهر را تعطیل کنیم. شهر دو هفته برای آلودگی هوا تعطیل شد حالا اگر باران رحمت الهی و برف نیز ببارد ایرادی ندارد.







آخرین دیدگاهها