مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی گفت: سوخت مازوت نیروگاهها ۷ برابر میزان استاندارد گوگرد دارد و راهکار رفع آلودگی نیروگاهها گوگردزدایی سوخت مازوت در پالایشگاهها است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، ابوالفضل موتابها صبح امروز در مراسم بازدید علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیطزیست از نیروگاه شهیدرجایی اظهار داشت: میزان گوگرد موجود در سوخت مازوتی که تحویل نیروگاه میشود، طبق استاندارد باید زیر نیم درصد باشد، اما در حال حاضر میزان این گوگرد 7 برابر میزان استاندارد است و دلیل آلایندگی سوخت مازوت در نیروگاه همین موضوع است.









آخرین دیدگاهها