آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری برای رفع کانون ریزگردهای داخلی آبادان از طریق سازمان محیط زیست خبر داد.

سیدمحمد مولوی در گفتوگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مشکلات ناشی از ریزگردها اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پیگیر آن هستم، موضوع ریزگردها است که برای منشأ خارجی با وزیر امور خارجه دیدار داشتم و از وی خواستم تمهیدات لازم را از طریق همکاریهای بینالمللی انجام دهد.








آخرین دیدگاهها