معاون اداره حفاظت محیط زیست هرمزگان اعلام کرد: محیط زیست به دنبال بیمه کردن پلنگ است؛ اگر دامها بیمه کشاورزی شده باشند، قطعاً خسارت ناشی از حمله پلنگ پرداخت میشود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در هفتهها و ماههای اخیر کشاورزان مناطق مختلف شمالی و شمال شرقی هرمزگان و نیز جنوب کرمان از حمله پلنگ به دامهایشان در این منطقه خبر میدهند که خساراتی از جمله تلف شدن دامهایشان را به دنبال داشته است.








آخرین دیدگاهها