رئیس امور آزمایشگاههای اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: هوای اراک روز چهارشنبه همچنان بر مدار آلودگی قرار دارد و ناسالم است.
«علیرضا محرابیان» در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاههای سنجش آلودگی هوای استان مرکزی، متوسط شاخص کیفیت هوای اراک در ٢٤ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز (چهارشنبه) برابر با عدد ۱۰۸ بود که نشانگر شاخص کیفیت هوای ناسالم برای گروههای حساس است.






آخرین دیدگاهها