در حالیکه مالکیت ایران بر جزایر سهگانه هر چندوقت یک بار از سوی کشورهای دیگر به چالش کشیده میشود، مدیرکل دفتر حفاظت از زیستبومها و سواحل دریایی سازمان حفاظت محیط زیست از تداوم تلاشها برای شناسنامهدار کردن جزایر جنوب کشور خبر داد و گفت: فاز اول تمام شده و فاز دوم آن هنوز در جریان است.

به گزارش شفقنا از ایسنا، در هفته دولت – مردادماه سال جاری – بود که مدیرکل دفتر حفاظت از زیستبومها و سواحل دریایی سازمان حفاظت محیط زیست از تهیه شناسنامه برای مدیریت جزایر جنوب کشور خبر داد.




به گزارش گروه اقتصادی یکتا، زهره عبادتی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران درباره موضوع آلودگی هوا اظهارداشت: پایش وضعیت هوا به صورت شبانه روزی انجام میگیرد و نظارت بر واحدهای آلاینده به صورت کامل در حال انجام است.


آخرین دیدگاهها