خبرگزاری آریا-رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت گفت: با توجه به افزایش میزان آلایندههای جوی و بروز پدیده وارونگی هوا، همه معادن فعال در این شهرستان تا رفع آلودگی اجازه فعالیت ندارند.

به گزارش خبرگزاری آریا، آقای محمود رضا سعیدپور افزود: فعالیت همه معادن موجود در محدوده شهرستان پاکدشت با توجه به استمرار آلودگی هوا و به منظور جلوگیری از افزایش ذرات معلق آلاینده، تا پایان هفته ممنوع شده است.
وی گفت: علاوه بر این، فعالیت همه واحدهای تولید سیمان و بتون آماده در شهرستان پاکدشت تا زمان اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوا تعطیل است.







آخرین دیدگاهها