سرپرست حفاظت محیطزیست شهرستان بن گفت: روز گذشته ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در حین گشت و کنترل در اطراف کوه جنگی بن 2 شکارچی را که برخلاف ضوابط و مقررات اقدام به شکار 2 قطعه کبوتر چاهی کرده بودند، دستگیر کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیطزیست شهرستان بن، بهمن رئیسی گفت: روز گذشته ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در حین گشت و کنترل در راستای وظایف قانونی در اطراف کوه جنگی بن ۲ نفر شکارچی را که بر خلاف ضوابط و مقررات اقدام به شکار ۲ قطعه کبوتر چاهی کرده بودند، دستگیر کردند.








آخرین دیدگاهها