چرا با وجود پروندهای در مراجع قضایی که با شکایت تنی چند از اهالی روستای انویق و با اطلاع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان صورت گرفته، متولی منابع طبیعی استان با انکار هرگونه قطع درختان جنگلی ارسباران اعلام میدارد«جنگلهای ارسباران به هیچ عنوان مورد تعرض قرار نگرفتهاند»؟





آخرین دیدگاهها