برخی رودخانه‌های خوزستان ۲۰ سال لایروبی نشده‌اند

کیخسرو چنگلوایی افزوده که «اگر یک برنامه سه ساله در بحث لایروبی رودخانه‌های استان در نظر گرفته شود می‌توان همه رودخانه‌های استان را در طول این مدت زمان لایروبی کرد.»

ادامه‌ی مطلب

ادامه ممنوع الخروجی مریم ممبینی، همسر کاووس سیدامامی

ابوذر نصراللهی وکیل مدافع همسر کاووس سید امامی امروز پنج‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۷، در گفت و گو با خبرنگار قضایی ایرنا با اعلام این مطلب گفت: به منظور پیگیری وضع ممنوع‌الخروجی موکلم، چهارشنبه (۱۷ بهمن) به مرجع استعلام کشوری وضعیت ممنوع الخروجی در دادستانی کل کشور مراجعه کردیم که اعلام کردند دستور ممنوع الخروجی خانم ممبینی، اول دی امسال منقضی شده است اما چون مرجع صادر کننده و تمدید کننده آن سرپرست دادسرای امنیت است، باید به صورت مجزا رفع آن را اعلام کند؛ در نتیجه همسر مرحوم سید امامی هنوز ممنوع الخروج است.

ادامه‌ی مطلب

عامل تخلیه غیرمجاز نخاله در زاهدان به دادگاه معرفی شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: عامل تخلیه غیرمجاز نخاله در زاهدان به دادگاه معرفی شد.

ادامه‌ی مطلب

لینک گزارش صوتی و تصویری جلسه سخنرانی ماهیانه نمایندگی نیدرزاکسن 2 فوریه 2019

http://seda-tasvir.bashariyat.org/?p=10257

لینک گزارش نقض حقوق زنان در دی ماه ۱۳۹۷

http://bashariyat.org/?p=16623

منشا آلودگی های نفتی سواحل و رودخانه های گناوه مشخص شد

محمد تولیده روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان افزود: براساس بازدیدهای میدانی به عمل آمده با همراهی شرکت نفت وگاز گچساران مشخص شد که منشا آلودگی ها در کوه های بی بی حکیمه است.

منشا آلودگی های نفتی سواحل و رودخانه های گناوه مشخص شد

ادامه‌ی مطلب

چهار دهه تلاش، برای بهبود عرصه های طبیعی و حیات وحش گچساران

در چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در حوزه های مختلف بویژه در مناطق محرومی چون گچساران داشته و در این میان به برکت انقلاب حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری و محیط زیست این شهرستان از این نعمت بزرگ الهی بی بهره نبوده است.

ادامه‌ی مطلب

وضعیت غم‌انگیز پلنگ ایرانی در باغ وحش

چند وقتی است که در فضای مجازی تصاویری از یک پلنگ نر ۶ ساله در یکی از باغ وحش های مشهد منتشر می‌شود که دوست‌داران حیات وحش را نگران کرده است.

 Ø¢ÛŒØ§ پلنگ نر ایرانی باغ وحش مشهد زنده می‌ماند؟

ادامه‌ی مطلب

واحد آلاینده لبنی در کبودراهنگ 33 میلیون ریال جریمه شد

پیمان زرین روز پنجشنبه بیان کرد: چند نوبت به مدیر این واحد لبنی به خاطر رعایت نکردن استانداردهای زیست محیطی اخطار داده شده است.

واحد آلاینده لبنی در کبودراهنگ 33 میلیون ریال جریمه شد

ادامه‌ی مطلب

نشتی لوله نفت عامل انتشار بوی نامطبوع هوای مسجدسلیمان بود

اهواز – ایرنا- رییس سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان مسجد سلیمان گفت: روز چهارشنبه یک لوله انتقال نفت دچار نشتی شد و نفت از طریق یک آبراهه به سایر نقاط شهر تسری یافت و سبب انتشار بوی نامطبوع در برخی نقاط این شهرستان شد.

ادامه‌ی مطلب