مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۳۵ کانون گرد و غبار در استان شناسایی شده و خراسان جنوبی جزو پنج استان اول کشور در پدیده گرد و غبار به حساب می آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، اسدالله حاتمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی امروز در اولین جلسه کارگروه مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار در خراسان جنوبی که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری برگزار شد اظهارداشت: تاکنون ۳۵ کانون گرد و غبار در استان شناسایی شده و خراسان جنوبی جزو پنج استان اول کشور در حوزه گرد و غبار به حساب می آید.وی افزود: اعتبارات خوبی در زمینه مقابله با پدیده گرد و غبار جذب شده و این اعتبارات به منظور تعمیر و تجهیز ایستگاههای سنجش کیفی هوا در استان، نهالکاری و بوتهکاری، هلالی آبگیر و بقیه حوزهها هزینه شد.







آخرین دیدگاهها