ایرنا
– رئیس امور آزمایشگاههای ادارهکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: هوای سه شهر صنعتی این استان، ( اراک، ساوه و شازند) روز پنجشنبه همچنان در وضعیت ناسالم قرار دارد. ۱۵ تیر ۱۴۰۲
« علیرضا محرابیان» در گفت و گو با ایرنا، افزود: بر اساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاههای سنجش آلودگی هوای استان مرکزی، متوسط شاخص کیفیت هوای اراک در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز (پنجشنبه) به عدد ۲۴۷ رسید که بیانگر کیفیت هوای بسیار ناسالم برای تمام گروههای سنی بود. ادامهی مطلب









آخرین دیدگاهها