خبرگزاری فارس
مدیر اجرایی اداره حفاظت محیط زیست کازرون، از دستگیری چهار نفر از شکارچیان متخلف که در کازرون و کوهچنار مبادرت به شکار و زنده گیری پرندگان می کردند، خبر داد .19تیر

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، محمدامین بیرامی با تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه اظهار داشت : در سه روز اخیر در شهرستان های کازرون و کوهچنار با دستگیری ۴ متخلف که مبادرت به شکار یک قطعه دراج یک فاخته سه تیهو و زنده گیری 2 کبک کرده بود ، در این زمینه تشکیل پرونده قضایی به عمل آمد.








آخرین دیدگاهها