حفظ محیط زیست در ایام نوروز مورد توجه قرار گیرد

فرستنده:حسین محمودی

13921219000555_PhotoA

بخشدار مرکزی چالوس با اشاره به اینکه مسافران زیادی در ایام نوروز از غرب مازندران بازدید می‌کنند، گفت: حفظ محیط زیست در ایام نوروز مورد توجه قرار گیرد.
خبرگزاری فارس: حفظ محیط زیست در ایام نوروز مورد توجه قرار گیرد

به‌گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، علی ردایی عصر امروز در گردهمایی فرماندار، بخشدار و شورای اسلامی بخش با روسای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی چالوس اظهار داشت: 33 روستا در بخش مرکزی چالوس وجود دارد که در انتخابات 24 خرداد جزو روستای دارکلای علیا تمام روستاها از شورای انتخابی برخوردار شدند.

وی تصریح کرد: از مجموع 33 روستا تعداد 103 نفر عضو شورا هستند و 30 روستا نیز دارای دهیاری مصوب دارند.

ردایی شوراها را حلقه اتصال مردم و مسئولان عنوان کرد و افزود: شوراهای اسلامی بخش مرکزی چالوس در تمام زمینه‌ها تلاش وافر دارند و با تعامل شوراها و دهیاران با مردم مشکلات در این بخش کم است.

وی تأکید کرد: شوراها اگر محل اختلاف باشند نمی‌توانند خدمات شایسته‌ای ارائه دهند.

بخشدار مرکزی چالوس خاطر نشان کرد: با وجود اینکه شوراها منافع مالی و مادی خاصی ندارند اما آنچه که یک شورا را در تصمیم‌گیری مصمم می‌کند خدمتگزاری بدون چشمداشت به مردم است.

وی به نظافت و پاکسازی حرائم و جمع‌آوری زباله در روستاهای بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: از آنجایی‌که شهرستان چالوس پیشانی غرب مازندران و شرق گیلان است در فصول و ایام تعطیل سال گردشگران زیادی را به‌سمت خود جذب می‌کند.

ردایی یادآور شد: همدلی و وحدت بین اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی چالوس زبانزد است و امیدواریم در ایام نوروز نیز با این تعامل میزبان خوبی برای گردشگران نوروزی باشند.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی چالوس نیز در این جلسه گفت: شورای بخش کل هزینه بیمه دهیاران تمام وقت را پرداخت می‌کند.

نورعلی رادمهر خاطر نشان کرد: دهیارانی که‌ به ‌صورت نیمه‌وقت فعالیت می‌کنند باید 50 درصد از حق بیمه خود را خودشان پرداخت کنند و بقیه توسط شورای بخش تقبل می‌شود.

وی به جمع‌آوری زباله‌های روستاهای بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: مناظر داخل روستاها و اطراف خیابان‌ها توسط زباله نازیبا شده است و وظیفه شوراها و دهیاران است تا برای رفع این معضل بزرگ تدابیری بیندیشند.