محیط زیست چالوس شکار چهار قلاده روباه در این شهرستان را تایید کرد

خبرگزاری ایرنا

نوشهر – ایرنا – سرپرست اداره حفاظت محیط زیست چالوس شکار غیر مجاز چهار قلاده روباه در”دلیر” یکی از روستاهای بخش مرزن آباد این شهرستان را تایید کرد. 2 فروردین

به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز – چهارشنبه – تصاویر چهار قلاده روباه آویزان شده از یک درخت در فضای مجازی بازنشر شد و توضیحاتی در باره این حادثه هولناک مبنی بر آنکه شکار چی غیر مجاز اقدام به شکار این حیوانات وحشی و سپس برای خودنمایی اقدام به آویزان کردن این حیوانات از یک درخت در محوطه منزلش کرده است که منتشر شدن این تصاویر با موجی از نگرانی مردم غرب مازندران همراه بوده و خواستار برخورد جدی با شکارچی غیر مجاز شده اند.


مرتضی سحر خیز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بررسی های به عمل آمده از منابع محلی و محیط بانان نشان داده که این حادثه در روستای دلیر رخ داده و فردی که لاشه این حیوانات را روی درخت حیاط منزلش آویزان کرده سابقه دار بوده است.

وی اظهار کرد : هم اینک در حال تنظیم شکایت از طریق حقوقی علیه صاحب این منزل هستیم و به زودی حکمی که برای این شکارچی متخلف از سوی مراجع قضایی صادر شود برای آگاهی بخشی افکار عمومی در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد.

دلیر یکی از روستاهای بخش مرزن آباد چالوس و به علت ارتفاع بیش از ۲ هزار متری از سطح دریا هم مرز با کوه های طالقان استان البرز است.

محیط زیست چالوس شکار چهار قلاده روباه در این شهرستان را تایید کرد

جمعیت ثابت این روستا در فصول پاییز و زمستان ۵۰ خانوار و در بهار و تابستان هزار خانوار است که با مرکز بخش مرزن آباد حدود ۴۵ کیلومتر فاصله دارد.

بخش مرزن آباد با برخورداری از ۱۰۰ نقطه روستایی و یک نقطه شهری در مسیر جاده کندوان قرار دارد.