متهمان حیوان آزاری در پارس‌آباد مغان محکوم شدند

اردبیل- ایرنا- متهمان حیوان آزاری در پارس‌آباد مغان از سوی مجموعه قضایی این شهرستان به ارائه خدماتی در راستای حفاظت از محیط زیست منطقه محکوم شدند.

متهمان حیوان آزاری در پارس‌آباد مغان محکوم شدند

به گزارش ایرنا، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس‌آباد روز پنجشنبه در این زمینه گفت: افرادی که نسبت به سگ آزاری در این شهرستان اقدام کرده بودند، به ارائه خدمات عمومی تعلیف آهوان در سایت تکثیر آهوی مغان و دانه‌پاشی برای پرندگان محکوم شده‌اند.

محمد مجرد افزود: در پی انتشار فیلم مربوط به سگ آزاری در فضای مجازی، با ا علام شکایت از سوی اداره حفاظت محیط زیست پارس‌آباد پنج نفر متهم پرونده شناسایی شدند.

وی بیان کرد: پس از رسیدگی و تحقیقات کامل در نهایت متهمان مکلف شدند زیر نظارت اداره حفاظت محیط زیست و واحد اجرای احکام کیفری، به مدت ۱۲۰ ساعت با هزینه شخصی نسبت به تعلیف آهوان در سایت تکثیر و احیای آهوی مغان و دانه‌پاشی برای پرندگان حمایت شده و مهاجر اقدام کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پارس‌آباد ضمن تاکید بر اینکه با هرگونه خشونت ضد حیوانات برخورد خواهد شد، اضافه کرد: این موضوع از سوی دستگاه قضایی نیز همواره با حمایت خوبی پیگیری شده است.

شهرستان ۱۷۷ هزار نفری پارس‌آباد مغان در فاصله نزدیک به ۲۳۰ کیلومتری شمال اردبیل و در جوار مرزهای جمهوری آذربایجان واقع شده است.