۳ شکارچی غیر مجاز در دام محیط بانان طارم سفلی

سه شکارچی غیرمجاز در منطقه طارم سفلی شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قهرمان اصغری مسوول منطقه حفاظت شده طارم سفلی گفت: ماموران یگان منطقه پس از گزارش تخلف از سوی همیاران و دوستداران محیط زیست در رابطه با فعالیت یک شکارچی، با یک کار اطلاعاتی و برنامه ریزی دقیق و چندین روز حضور مستمر در منطقه موفق به دستگیری او شدند.

اصغری فزود: در بازرسی از محل اختفای شکارچی، قسمتی از لاشه سه راس کل و بز وحشی (کله و پاچه سه راس بز کوهی و قسمتی از لاشه حیوانات شکار شده)، چهار قبضه از انواع سلاح‌های شکاری، بیش از ۱۰۰ تیر از انواع فشنگ و گلوله‌های سلاح‌های شکاری و مقادیر زیادی مهمات، باروت و وسایل غیر مجاز ساخت فشنگ و سایر ادوات شکار و صید کشف شد.

وی با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح شکاری در طارم سفلی، گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست منطقه حفاظت شده طارم سفلی همچنین در حین گشت‌زنی در مناطق حفاظت شده طارم به ۲ شکارچی غیرمجاز برخورد کردند که قصد شکار داشتند.

اصغری همچنین گفت: از شکارچیان یک قبضه سلاح ساچمه زنی دو لول غیر مجاز، یک قبضه سلاح بادی ۵.۵، یک عدد دوربین چشمی به همراه پنج تیر فشنگ ساچمه کشف و ضبط شد.

مسوول منطقه حفاظت شده طارم سفلی افزود: شکارچیان با تشکیل پرونده از سوی یگان حفاظت محیط زیست منطقه حفاظت شده طارم سفلی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان قزوین معرفی شدند.