رئیس اداره حفاظت محیط زیست اهر گفت: آلودگی خروجی تصفیهخانه فاضلاب اهر بالاتر از حد استاندارد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عبدالرضا کلانتری بعد از ظهر امروز در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: بررسیهای انجام شده بوی بد منتشره در سطح شهر اهر از محل تصفیه خانه اهر بوده و نمونهبرداری صورت گرفته از خروجی تصفیهخانه فاضلاب شهری اهر نشان از آلودگی بیش از حد استاندارد است و خروجی این تصفیهخانه که به اهرچایی هدایت میشود با استانداردهای محیط زیست مغایر است.



شهریار عسکری در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت هوای شهرهای خوزستان اظهار کرد: طبق آخرین اندازهگیریها تا ساعت ۱۱ صبح امروز (۲۸ مردادماه) شاخص کیفی هوای بندر امام(ره) ۵۰۰ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهر در وضعیت “خطرناک” قرار داشته است.



آخرین دیدگاهها