رئیس اداره پایش و امور آزمایشگاههای اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: گرد و غبار علت شاخص آلودگی در این استان بوده و امسال تعداد روزهای با کیفیت نامطلوب هوا نسبت به پارسال افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی، سید هادی هاشمآبادی، رئیس اداره پایش و امور آزمایشگاههای اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی امروز به رسانهها اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر، ۸۰ روز با کیفیت نامطلوب هوا در شهرهایی که ایستگاه پایش داریم، ثبت شده است.


به گزارش نبض بازار، انتشار عکس و بیانیه ناسا درباره تشکیل ابر پنجکیلومتری گاز متان در جنوب شهر تهران با واکنشهای متفاوتی همراه بود، هرچند همه مسئولان مرتبط به جز زاکانی اصل خبر را تکذیب نکردهاند!




آخرین دیدگاهها