رییس سازمان حفاظت محیطزیست در خصوص شرایط منابع آبی کشور هشدار داد که چراغهای قرمز وضعیت تأمین آب کشور روشن شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی سلاجقه؛ معاون رئیسجمهور در دهمین جلسه ستاد ملی سیاستگذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گردوغبار، در خصوص تأکیدات رئیسجمهور دررابطه با محیطزیست گفت: در دومین جلسه از شورایعالی محیطزیست، جناب رئیسجمهور در خصوص موضوعات مختلف محیط زیستی صحبت کردند و یکی از مطالبات جدی ایشان اجراییشدن قانون هوای پاک بود. ایشان به وزیر کشور مأموریت دادند که نشستهای تخصصی هوای پاک برگزار شود و دیشب نشست هوای پاک استان تهران برگزار شد که خوشبختانه آنجا تصمیمات عملیاتی خوبی برای چند ماه انتهایی سال گرفته شد.





به نقل از ایرنا، او گفت: این تصمیم در کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی و برای کاهش اثرات زیانبار آلودگی هوا اتخاذ شد.

آخرین دیدگاهها