مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: یک قلاده پلنگ پس از حضور در آغل گوسفندان در یک روستا در حاشیه منطقه حفاظت شده قرچغه قوچان توسط یک روستایی با شلیک مستقیم از پای درآمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اله پور اظهار کرد: شب گذشته طی گزارش مردمی به محیط بانان پاسگاه محیط بانی منطقه حفاظت شده قرچغه، مبنی بر حضور پلنگ در آغل گوسفندان و ایجاد خسارت به تعدادی از دامهای موجود در دامداری، سریعاً محیط بانان با وسایل و تجهیزات زنده گیری، به محل عزیمت میکنند، که متأسفانه قبل از رسیدن محیط بانان به محل، پلنگ توسط فردی حاضر در محل حادثه با اسلحه دولول کالیبر ۱۲ به سوی پلنگ شلیک و پلنگ را از پای در میآورد.








آخرین دیدگاهها