اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: میزان آلودگی هوای اصفهان در تابستان امسال ۲۵ درصد افزایش داشت که علت آن تشدید گردوغبار و ذرات معلق بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا لاهیجان زاده عصر دوشنبه در دومین نشست زیستبوم گفتگو که به مناسبت روز جهانی حیات وحش در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس مطالعاتی که توسط سازمان حفاظت محیطزیست، هواشناسی و دانشگاهها انجام شده عرصههای مستعد گردوغبار کشور به ۵۶ میلیون هکتار میرسد که ۳۴ میلیون هکتار آن به کانون گردوغبار تبدیل شدند که بخشی دشت سجزی در شرق اصفهان است.





غلامرضا ابدالی مدیرکل دفتر مدیریت و حفاظت از حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست در رابطه با امکان دیالیز پیروز در صورت لزوم، گفت: البته در این مورد باید دامپزشکان نظر بدهند، اما دستگاه دیالیز برای “پیروز” در کشور وجود ندارد.
آخرین دیدگاهها