مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: در حوزه آلودگی هوا هم بیش از حد توان اتمسفری تهران تولید آلودگی داریم و در این حوزه نیازمند نوسازی حمل و نقل عمومی، بهینهسازی مصرف سوخت و استانداردسازی سوخت و از همه مهمتر از رده خارج کردن خودروهای فرسودهایم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا مزینانی در نخستین همایش مدیریت سبز و نظام پیشنهادها با تقدیر از دستگاههای برتر در حوزه مدیریت سبز که پیش از ظهر امروز در سالن آبگینه تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه در تهران بارگذاری جمعیتی بیش از توان اکولوژیک و وجود صنایع و لکههای صنعتی باعث بروز مشکلات زیادی در حوزههای آلودگی محیط زیست شده است، اظهار کرد: در حوزه آلودگی خاک مهمترین دغدغه ما پسماند است که شامل پسماندهای عادی، پزشکی، ویژه و صنعتی و معضل نخالههای ساختمانی میشود.








آخرین دیدگاهها