پاکدشت – ایرنا – رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت از پلمب یک واحد آلاینده ذوب فلزات در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایرنا از خبر روز چهارشنبه حفاظت محیط زیست استان تهران، محمودرضا سعیدپور اظهار داشت: یک واحد صنفی غیرمجاز و آلاینده ذوب فلزات که با فعالیت غیراصولی خود موجب آلودگی محیط زیست و تهدید سلامت ساکنان همجوار را فراهم کرده بود، پلمب و از فعالیت آن جلوگیری شد.









آخرین دیدگاهها