جیرفت- ایرنا- امکان تکثیر درخت انارشیطان از گونههای نادر و در معرض انقراض غرب آسیا برای نخستینبار از طریق ریشهجوش در جنوب استان کرمان فراهم شد.
براساس اعلام منابع مختلف، برگ های این درخت حاوی اسیدهای گوناگون است که در پزشکی و طب سنتی نیز از اجزای مختلف این گیاه برای درمان بیماریهای مختلف استفاده می شود.










آخرین دیدگاهها