مهاجرت پرندگان زمستان گذران به تالاب و آبگیرهای استان مازندران از چند روز گذشته با ورود پرنده خوتکا به عنوان پیشقراولان میهمانان زمستانی شروع شد. در این راستا اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در خصوص شکار غیرمجاز پرندگان مهاجر در شهرهای فریدونکنار و محمود آباد، اطلاعیه ای صادر نمود.



آخرین دیدگاهها