توقیف 6 ماهه سلاح شکارچیان متخلف درمنطقه شکار ممنوع زرآباد خوی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خوی از صدور رای دادگاه نسبت به توقیف 6 ماه سلاح و اخذ تعهد نامه رسمی از متخلفین در منطقه شکار ممنوع زرآباد به جرم شروع به شکار خبر داد.

ارسال کننده : علی شعبانزاده

جبرائیل قلی پورگفت: 2 نفر متخلف شکار که وارد منطقه شکار ممنوع زرآباد خوی شده بودند، با تلاش به موقع مامورین یگان حفاظت اداره خوی در حین شروع به شکار  افراد خاطی دستگیر و پرونده متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به دادگستری شهرستان خوی ارجاع شد.
قلی پوراضافه کرد: طی پیگیری های جدی و مصمم اداره حفاظت محیط زیست خوی ، افراد خاطی از حیث شروع به شکار در منطقه شکار ممنوع  به توقیف 6 ماهه سلاح و اخذ تعهد نامه رسمی مبنی بر عدم شکار در منطقه شکار ممنوع و پرداخت 1 میلیون و 500 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خوی با تقدیر از اقدام تشکیلات قضائی شهرستان خوی در برخورد با تخلفات زیست محیطی تصریح کرد: از مردم دوستدار و علاقه مند محیط زیست شهرستان خوی با توجه به صادر نشدن پروانه شکار در سال 95 درخواست داریم تا اطلاعات هرگونه نگهداری غیرمجاز حیات وحش ، شکار غیرمجاز توسط افراد متخلف و اقدامات مشکوک شکارچیان در منطقه حفاظت شده مراکان و منطقه شکار ممنوع زرآباد به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خوی با شماره تلفن 36444926 اطلاع دهند.