فاضلاب انسانی در زنجان مدیریت نمی شود

سید رضا موسوی با اشاره به اینکه سر ریز کردن فاضلاب انسانی در حاشیه رودخانه ها تهدید است، افزود: متاسفانه مدیریت صحیح در خصوص فاضلاب انسانی انجام نمی گیرد. 

ارسال کننده : نادر زندی

Image result for ‫فاضلاب انسانی در زنجان مدیریت نمی شود‬‎

وی با بیان اینکه متاسفانه فاضلاب انسانی یک تهدید برای سلامتی انسانها است و باید دفع آن مدیریت شود، ادامه داد: مدیریت نشدن صحیح فاضلاب انسانی یک چالش بسیار مهم است. 

مدیر کل محیط زیست استان زنجان تاکید کرد: طی دو سال گذشته درزمینه اقدامات محیط زیستی در استان فعالیت‌های خوبی انجام‌گرفته است که باید طی سال‌های آینده هم این برنامه‌ها و اقدامات تقویت شوند. 

موسوی افزود: دولت تدبیر و امید  یک دولت دارای نگاه زیست‌محیطی است و دولت به مسائل زیست‌محیطی و سلامت مردم تأکید جدی دارد و بر این امر اذعان دارد که این سازمان با توجه به حساس بودن باید نگاه ویژه به مسائل زیستی داشته باشد.

مدیر کل محیط زیست استان زنجان تصریح کرد: مسائل زیست‌محیطی مطالبه به‌حق مردم است و باید مدیران در این حوزه با مدیریت و برنامه‌ریزی درست وارد کار شوند.

موسوی گفت: باید نوع نگاه در این حوزه پیشگیرانه باشد و این سازمان اقدامات پیشگیرانه را اولویت کاری خود قرار خواهد دادو باید مردم هم برای تامین سلامتی خود با ما همکاری کنند