ضارب محیطبان آرامش فر خود را به کلانتری معرفی کرد

عمل جراحی دوم بر روی پای محیط بان علی آرامش فر که روز یکشنبه ۹۵/۳/۱۶ حین انجام وظیفه توسط یک شکارچی متخلف هدف گلوله قرار گرفت، امروز در بیمارستان نمازی شیراز انجام گرفت.

ارسال کننده : نادر زندی

پزشک معالج محیط بان آرامش فر در گفت و گو با خبرنگار دیده بان گفت: روز گذشته عمل جراحی سنگینی بر روی پای بیمار انجام گرفت که در مجموع عمل موفقیت آمیزی بود و حال عمومی بیمار نیز مناسب است اما نتایج نهایی چند روز بعد و پس از باز نمودن پانسمان ها مشخص خواهد شد.

وی گفت: در دو صورت عضو آسیب دیده می بایست قطع شود، یکی اینکه خونرسانی به عضو مورد نظر صورت نگیرد و دیگر اینکه بافت های عضو مربوطه دچار عفونت شود.

خوشبختانه مشکل عروقی پای بیمار تا حدی بر طرف شده و فعلا خون رسانی به پا انجام می شود و امیدواریم عفونت گسترده در عضلات و استخوان پای بیمار نیز ایجاد نشود.

در حال حاضر اعصاب پای بیمار عملکرد مناسبی ندارند و به همبن دلیل همچنان احتمال نقص عضو در ایشان وجود دارد. اینکه آیا اعصاب به عملکرد طبیعی خود بازمی گردند یا خیر نیازمند گذشت حداقل چندین ماه زمان می باشد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان بویراحمد نیز گفت: ضارب محیط بان آرامش فر پس از گذشت یک هفته امروز خود را به کاتنتری ۱۳ یاسوج معرفی نمود و با دستور مقام قضایی جهت تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس اطلاعات قرار دارد.

البته این شخص منکر هرگونه تیراندازی به محیطبان آرامش فر است و ادعا می کند که روز حادثه در منطقه حضور نداشته است.

اما محیط بانان کاملا وی را در زمان درگیری شناسایی نموده اند و تحقیقات پلیس در این زمینه عدم صحت ادعای وی را روشن خواهد نمود