جمع‌آوری روزانه ۳۰ تن زباله از شهرآفتاب

 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از جمع آوری روزانه ۲۵ تا ۳۰ تن زباله در شهرآفتاب در ایام برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

ارسال کننده : احسان فتاحی

zobaleh shahr ketab

 

حسین جعفری گفت: “در مجموعه شهر آفتاب عوامل سازمان مدیریت پسماند به لحظه مخازن زباله را تخلیه و در مخازن بزرگتر بیرون از مجموعه دپو می کنند”.

وی افزود: “در هر روز ۸۰۰ نفر کارگر در دو شیفت نظافت مجموعه شهر آفتاب را بر عهده دارند از این تعداد ۹۰ نفر درون مجموعه، ۱۶۰ نفر بیرون و مابقی نیز شامل سرکارگران، عوامل نظارت و… در شهرآفتاب مشغول کار هستند. در زمان برگزاری نمایشگاه دو پیمانکار یکی درون مجموعه و دیگری بیرون مجموعه کار نظافت را بر عهده دارند”.

وی درخصوص اقدامات سازمان مدیریت پسماند برای آماده سازی شهرآفتاب گفت: “جمع آوری نخاله های کارگاهی مجموعه شامل ۱۵۰۰ کامیون ضایعات کارگاهی و نخاله تا پیش از آغاز به کار نمایشگاه کتاب انجام شد”.

وی تامین آب مورد نیاز مجموعه برای سرویس‌های بهداشتی و دستگاه‌های خنک کننده را یکی دیگر از اقدامات سازمان مدیریت پسماند خواند و افزود: “روزانه ۱۸ هزار لیتر مخازن درون نمایشگاه پر می شوند. همچنین شستشوی زمین سالن‌های سه قلو و محوطه بیرونی تا پیش از آغاز به کار نمایشگاه کتاب توسط عوامل این سازمان انجام شده است”.