دستگیری دو متخلف زیست محیطی در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

خبرگزاری صدا و سیمای لرستان

نیروهای یگان حفاظت محیط زیست منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد از دو متخلف زیست محیطی در این منطقه، دو قبضه اسلحه جنگی و شکاری کشف و ضبط کردند. 4شهریور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای لرستان، مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد گفت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد از دو متخلف زیست محیطی در این منطقه، دو قبضه اسلحه جنگی و شکاری کشف و ضبط کردند.

چنگیز نیازی افزود: در پی گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد در سطح حوزه استحفاظی، متوجه صدای شلیک چند گلوله در قسمتی از ارتفاعات این منطقه شده که محیط بانان بلافاصله‌ پس از رصد و دوربین کشی در منطقه مورد نظر، دو نفر شکارچی غیرمجاز را مشاهده که طی یک عملیات چند ساعته تعقيب و گریز موفق شدند متخلفین را قبل از هرگونه اقدام به شکار دستگیر کنند.

وی افزود: از این متخلفان زیست محیطی دو قبضه اسلحه جنگی و شکاری به همراه تعدادی فشنگ و سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد.وی اظهار داشت: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل پرونده قضایی، متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شدند.
مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد از دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.