دستگیری متخلفان شکار و صید در چهار شهر مازندران

موج
مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان مازندان در حین گشت و کنترل در شهرهای چالوس، آمل، قائم شهر و ساری متخلفان شکار و صید را به همراه ۵ قبضه سلاح شکاری، ۶ قطعه ماهی دستگیر و بیش از۴۰ رشته دام صید ماهی غیرمجاز کشف و ضبط کردند. 1اردیبهشت

در چالوس مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری مأموران نیروی انتظامی حین گشت و کنترل در منطقه جنگلی پلهم کوتی از شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.در مأموریت دیگری مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان چالوس با همکاری نیروهای بسیج این شهرستان حین گشت و کنترل در دهنه رودخانه سردآبرود از صیادان غیرمجاز دو رشته تور ماهیگیری کشف و ضبط کردند.

در آمل، مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در مأموریت و گشت مشترک با مأموران نیروی انتظامی از شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری قاچاق کشف و ضبط کردند.مأموران یگان حفاظت محیط زیست طی مأموریت مشترک بامأموران نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضایی منزل یک متخلف را بازرسی و یک قبضه سلاح شکاری قاچاق کشف و ضبط و درماموریت مشترک دیگری مأموران یگان حفاظت محیط زیست با مأموران نیروی انتظامی حین بازرسی از فروشگاه های صنایع دستی تاکسیدرمی یک قلاده سمور آبی و یک قبضه سلاح شکاری قاچاق کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست قائم شهر حین گشت و کنترل در مناطق جنگلی روستاهای ریکنده و چپی متخلفان شکار را به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیر کردند.مأموران یگان حفاظت محیط زیست ساری (محیط بانی هولار) حین گشت و کنترل در مناطق حوزه استحفاظی ازصیادان غیرمجاز یک رشته تور ماهیگیری سالیک، ۳ رشته دام صیادی و ۶ قطعه ماهی کپور کشف و ضبط کردند.

مأموران پناهگاه حیات وحش میانکاله حین گشت و کنترل در این پناهگاه ۴۰ رشته دام صید ماهی غیرمجاز و یک فروند تیوب صیادی کشف و ضبط کردند.