آماده باش اداره‌کل حفاظت محیط زیست مازندران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: در ایام تعطیلات نوروزی مناطق تحت مدیریت و واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی استان توسط محیط بانان و کارشناسان محیط زیست به صورت شبانه‌روزی پایش و کنترل خواهد شد. 27 اسفند

به گزارش ایسنا،عطااله کاویان یکشنبه ۲۷ اسفند در جلسه هماهنگی ایام نوروز افزود: محیط بانان مازندران در ایام تعطیلات نوروز به صورت شبانه‌روزی در مناطق تحت مدیریت و پاسگاه‌های محیط‌بانی سراسر استان حضور دارند و از طبیعت و حیات وحش استان حفاظت خواهند کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز نیز پایش واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی ادامه خواهد داشت، گفت: کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان و شهرستانها فعالیت واحد های تولیدی، صنعتی و خدماتی را در این ایام پایش خواهند کرد.

کاویان ضمن خیرمقدم به مسافرین نوروزی و قدردانی از همراهی عموم مردم بویژه دوستداران محیط زیست در حفاظت و صیانت از طبیعت، افزود: انتظار داریم مسافرین محترم نوروزی ضمن حفظ محیط زیست از هر اقدامی که سبب تخریب محیط زیست شود خودداری نمایند.

وی در پایان یادآور شد: شماره تلفنهای ۱۵۴۰ و ۱۵-۳۳۳۵۸۸۱۳-۰۱۱ با داخلی ۱۰۱ بصورت شبانه روزی در خدمت هموطنان عزیز بوده و مردم شریف استان و مسافرین نوروزی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه محیط زیست، می توانند مراتب را جهت پیگیری و اقدامات لازم، به همکاران اداره کل حفاظت محیط زیست استان اطلاع دهند.