ایستگاه ایست بازرسی ثابت در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود

 دبیر ستاد مبارزه با کالای قاچاق کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه اندازی یک ایستگاه ایست بازرسی ثابت بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور در کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد.

ایستگاه ایست بازرسی ثابت در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بهمنی پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این امر در راستای کنترل جاده‌های ارتباطی و خودروهای شوتی انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای کنترل خودروهای شوتی و محورهای مواصلاتی استان چندین ایستگاه ایست و بازرسی موقت و مقطعی فعال است، گفت: در حال حاضر جانمایی این ایستگاه انجام و محل آن در محدوده مناسب واقع شده است.

بهمنی افزود: مراحل اخذ مجوز ساخت و ساز اداری و محوطه بازرسی از طریق حفاظت محیط زیست استان در حال پیگیری است و منتظر اعلام نظر سازمان محیط زیست کشور هستیم.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی ایستگاه ایست و بازرسی ثابت ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار به استان ابلاغ شده است، گفت: با موافقت سازمان محیط زیست کشور، عملیات ساخت و ساز ساختمان ایستگاه آغاز می‌شود.

بهمنی با بیان اینکه به برکت اقدامات دولت‌های جمهوری اسلامی این استان کامل از بن بست خارج شده، اظهار داشت: اما متأسفانه کهگیلویه و بویراحمد حتی یک کیلومتر آزاد راه ندارد و نقاط حادثه خیزی در محورهای مواصلاتی استان در جاده‌های اصلی و چه در جاده‌های فرعی و روستایی وجود دارد.