استقرار شبانه روزی محیط‌بانان در شهر هشجین تداوم می یابد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: به دنبال حمله چند گرگ به اهالی شهر هشجین استقرار محیط بانان به صورت شبانه روزی در منطقه تداوم خواهد داشت.

حسن قاسم پور گفت: به دنبال حمله چند گرگ به اهالی هشجین، محیط‌بانان همچنان بمنظور جلوگیری از آسیب احتمالی گرگ در سطح شهر هشجین و منطقه در حال گشت و کنترل شبانه روزی منطقه هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در بازدید میدانی از منطقه هشجین گفت: به دنبال حمله گرگ در روز‌های گذشته به اهالی هشجین، با هدف صیانت از جان مردم این منطقه تلاش بر این است تا با همراهی محیط‌بانان جلوی اقدامات ناگوار به ویژه حمله گرگ گرفته شود.

قاسم پور به همکاری سایر دستگاه‌ها در جلوگیری از بروز حوادث ناگوار از جمله حمله گرگ در هشجین تشکر و قدردانی کرد و گفت: اهالی هشجین ضمن همکاری با اکیپ‌های گشت و کنترل مستقر در منطقه، هرگونه مشاهده و حضور گرگ و تعارض احتمالی را به شماره‌های همراه سر اکیپ‌ها که در اختیارشان قرار گرفته است، اطلاع رسانی کنند تا اقدامات عاجل صورت پذیرد.

او می‌گوید: از اهالی استان اردبیل خواهشمندیم در سایر مناطق استان نیز هرگونه حضور و وجود حیات وحش را به شماره ۱۵۴۰ یا نزدیکترین پاسگاه محیطبانی و ادارات محیط زیست شهرستان و یا اداره کل حفاظت محیط زیست گزارش نمایند و از هرگونه اقدام خودسرانه و بدون هماهنگی و غیر فنی خودداری کنند.