شرکت کلرپارس موظف به رفع مشکلات زیست محیطی است

تبریز- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر تشکیل کارگروهی تخصصی برای ارائه راهکار حل مشکلات ایمنی و زیست‌محیطی شرکت کلر پارس با حضور نمایندگان دستگاه‌های مسئول، گفت: مدیران این شرکت موظف هستند در زمان‌بندی تعیین‌شده راهکارهای لازم را اجرایی و مشکلات را رفع کنند.

شرکت کلرپارس موظف به رفع مشکلات زیست محیطی استمحمدباقر هنربر روز چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات شرکت کلرپارس با اشاره به نقش این شرکت در تولید و اشتغال استان، گفت: در کنار بحث تولید، مسأله محیط زیست و ایمنی هم بسیار مهم است و نباید مورد غفلت واقع شود.

وی با بیان اینکه حمایت‌های خوبی از شرکت کلرپارس انجام شده است، افزود: این جلسه هم در جهت حمایت از این واحد تولیدی است و می‌خواهیم فعالیت‌های تولیدی آن با ایمنی و رعایت الزامات زیست‌محیطی ادامه یابد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای ایمن‌سازی و مصون‌سازی شرکت کلرپارس، گفت: از منظر پدافند غیرعامل اقداماتی در این شرکت انجام شده است، اما کافی نیست.

محمدباقر آقایی با اشاره به اینکه طرح مقابله با تهدیدهای شیمیایی کلرپارس در حال تهیه است، افزود: راهکارهای لازم در این طرح در اختیار این شرکت قرار می‌گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هم در این جلسه گزارشی از مسائل و مشکلات زیست‌محیطی شرکت کلرپارس ارائه کرد و سپس مدیران این شرکت به تشریح اقدامات انجام‌شده جهت رفع مشکلات پرداختند.

شرکت کلرپارس بزرگترین تولید کننده کلر در کشور محسوب می شود.