عامل کشتار بیرحمانه دو میش وحشی توسط محیطبانان فیروزکوه دستگیر شد

ارسال کننده خبر غلامرضا اخلاقی

عامل کشتار بیرحمانه دو میش وحشی توسط محیطبانان فیروزکوه دستگیر شد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: روز گذشته نیروهای یگان محیط زیست فیروزکوه در استان تهران حین گشت زنی در منطقه شکار ممنوع کاوه ده متوجه حضور دو فرد مظنون شده و به بررسی موضوع پرداختند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان فیروزکوه در این باره گفت: محیط بانان پس از کمی بررسی و زیر نظر گرفتن مظنونین با دوربین متوجه همراه داشتن اسلحه و لاشه شکار توسط آنان شدند.

رضا کرمی افزود: محیط بانان پس از نزدیک شده به شکارچیان غیرمجاز جهت بازداشت آنان وارد عمل شدند اما متخلفین پس از شنیدن فرمان ایست مامورین لاشه ها را رها کرده و علی رغم تیراندازی هوایی توسط محیط بانان به سرعت متواری شدند.

تصویر: شکارچی غیرمجاز دستگیر شده به همراه لاشه دو میش وحشی در منطقه شکار ممنوع کاوه ده فیروزکوه

رضا کرمی گفت: پس از مدتی تعقیب و گریز نفس گیر یکی از متخلفین توسط محیطبانان بازداشت و نفر دوم به همراه یک قبضه اسلحه شکاری دولول موفق به فرار شد.

از شکارچیان غیرمجاز لاشه ۲ میش وحشی کشف و ضبط و متهم به مراجع قضایی معرفی گردید.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان فیروزکوه گفت: متهم بازداشت شده در جریان بازجویی ها هویت دقیق فرد متواری را فاش نمود. بنابراین با دستور مقام قضایی احضاریه و حکم جلب نفر دوم نیز صادر و در اختیار پلیس اطلاعات و امنیت قرار گرفت و به زودی وی نیز دستگیر و در اختیار دادگاه قرار گرفت.