نصب آبشخور حیات وحش در منطقه شکار ممنوع حوض سلطان قم

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: یک منبع آب ۱۰ هزار لیتری و یک عدد آبشخور حیات‌وحش که توسط یکی خیرین اهدا شده بود، در منطقه شکارممنوع حوض‌سلطان نصب شد.

ارسال کننده : علی شعبانزاده

1810039

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به نصب یک عدد آبشخور حیات وحش در منطقه شکار ممنوع حوض سلطان گفت: این آبشخور به همراه یک منبع آب ۱۰ هزار لیتری در این تالاب ارزشمند نصب شده است.

وی در ادامه افزود: این منبع آب و آبشخور توسط خانواده مرحومه «مهتاب خوش بین» از خیرین دوستدار محیط زیست در قالب طرح «نذر طبیعت» اهدا شده بود که با کمک محیط بانان و جمعی از دوستداران و کارشناسان محیط زیست در تالاب حوض سلطان نصب شد.

رحمان دانیالی ضمن تجلیل از همه خیرین حوزه محیط زیست، از همت و تلاش آقایان رضوانی، سلم آبادی، موسوی، میرکمالی و علی اصل که در نصب این آبشخور همکاری کردند قدردانی کرد و گفت: حفظ و حراست از محیط زیست از مهمترین نیازها و اولویت های امروز جامعه است که نیازمند توجه از سوی همه مردم به ویژه خیرین و نیکوکاران است.

وی در پایان مدیریت منابع آبی در مناطق و زیستگاههای طبیعی به ویژه در فصول گرم سال را در حفاظت از گونه های گیاهی و جانوری بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با همدلی و مشارکت همه مردم و مسوولان گام های مثبت و موثری در جهت تحقق اهداف زیست محیطی در جامعه برداریم.