افزایش آلودگی هوای تهران در هفته آینده؛ توقف فروش طرح ترافیک روزانه/ گسترش محدوده طرح ترافیک به زوج و فرد تا سه شنبه/ واحدهای شن و ماسه از روز شنبه تعطیل

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان این مطلب گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی تهران در ابتدای هفته آینده با پایداری هوا مواجه خواهیم بود و لذا عصر پنجشنبه کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا در محل استانداری تهران تشکیل جلسه داد.

ارسال کننده : نادر زندی

‫افزایش آلودگی هوای تهران در هفته آینده؛ توقف فروش طرح ترافیک روزانه/ گسترش محدوده طرح ترافیک به زوج و فرد تا سه شنبه/ واحدهای شن و ماسه از روز شنبه تعطیل‬‎ ile ilgili görsel sonucu

ناصر مهردادی افزود: با توجه به اطلاعات بدست آمده و نظر اعضا کمیته شرایط ویژه آلودگی هوا به منظور جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده ها با توجه به پیش بینی شرایط پایداری هوا برای روز شنبه  این جلسه عصر امروز پنجشنبه ۹ دی ماه در محل معاونت عمرانی استانداری تهران تشکیل شد.
 
وی با اشاره به اینکه شاخص کیفیت هوای تهران امروز روی عدد ۹۴ قرار داشته است، اظهار داشت: در این جلسه مقرر گردید کلیه فعالیت واحدهای شن و ماسه از روز شنبه ممنوع خواهد بود.
 
مهردادی ادامه داد: همچنین فروش مجوز روزانه ورود به محدوده طرح ترافیک پایتخت از روز شنبه تا سه شنبه هفته پیش رو متوقف می گردد.
 
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران همچنین اعلام کرد: از دیگر مصوبات این جلسه افزایش محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد تا روز سه شنبه ۱۴ دیماه و تا ساعت ۱۹ در تهران بود.