عامل حیوان آزاری در میناب بازداشت شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان با اعلام خبر بازداشت عامل حیوان آزاری در میناب طی کمتر از 48 ساعت، گفت: بازداشت عامل حیوان آزاری که اقدام به انتشار فیلم تخلف خود در فضای مجازی کرده بود با همکاری نیروی انتظامی و یگان حفاظت محیط زیست شهرستان میناب صورت گرفت و پرونده فرد متخلف برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

ارسال کننده : علی شعبانزاده

به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست هرمزگان، مجید وفادار مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان با اعلام خبر دستگیری متخلف حیوان آزاری در شهرستان میناب، گفت: این شخص علاوه بر عمل ظالمانه خود و حمله به یک گربه خانگی و از بین بردن آن، با انتشار عکس و فیلم این عمل وقیحانه در فضای مجازی باعث ایجاد ناراحتی و رنجش خاطر دوستداران محیط زیست و حیوانات و عموم مردم جامعه شد.

وفادار ادامه داد: اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان پس از اطلاع از موضوع با تلاش و پیگیری موفق به شناسایی فرد متخلف شد و شکایت نامه رسمی علیه متخلف در دادسرای شهرستان میناب تنظیم کرد.

وی افزود: در نهایت فرد متخلف طی حدود 24 ساعت شناسایی و در کمتر از 48 ساعت دستگیر شد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان هرمزگان افزایش حساسیت اجتماعی به موضوع محیط زیست و حیات وحش و حیوانات را موجب خرسندی و نشانه رشد و بلوغ محیط زیستی جامعه برشمرد و ابراز امیدواری کرد: تصویب لایحه مقابله با حیوان آزاری منجر به رفع خلاء های قانونی در این حوزه شود.