اختصاص یک میلیارد تومان برای راه اندازی ساختمان پمپاژ تالاب بین المللی شادگان

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به همراه رئیس مجمع نمایندگان خوزستان حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مدیران استانی وشهرستان شادگان ازپروژه کانال انتقال آب از رودخانه کارون به تالاب بین المللی شادگان باز دید کردند.

ارسال کننده : نادر زندی


 در جریان این بازدید احمد رضا لاهیجان زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این پروژه گفت: ساخت کانال به طول 6 کیلومتر صد در صد انجام شده وایستگاه پمپاژ نیازمند تامین اعتبار است و از استاندارخوزستان  درخواست کرد تا در زمینه تامین اعتبار مورد نیاز این پروژه همکاری لازم بعمل آید.
غلامرضا شریعتی نیز در این بازدید ضمن تاکید بر اجرای شدن این پروژه از اختصاص یک میلیارد تومان برای راه اندازی ساختمان پمپاژ وشروع به کار این پروژه خبر داد وگفت: تلاش خواهیم کرد تا با تامین اعتبار لازم این پروژه در آینده نزدیک به صورت کامل اجرایی وتامین کننده آب در بخشهای جنوبی تالاب باشد.
لازم بذکر است این پروژه با هدف تامین حق آبه تالاب بین المللی شادگان در بخش جنوبی منطقه دارخوین در حال انجام است که با تکمیل شدن آن به میزان 5 متر مکعب برثانیه آب از رودخانه کارون به تالاب شادگان بعنوان حق آبه انتقال می َیابد.