درمان آهوی صانحه دیده در بیمارستان شرکت نفت خارک

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: یک راس آهوی تصادفی در بیمارستان صنعت نفت خلیج فارس خارک درمان شد

ارسال کننده : علی شعبانزاده

حسین دلشب افزود: یک راس آهو که در تصادف با خودرو از ناحیه دست دچار شکستگی شده بود، با همت و تلاش پرسنل اداره حفاظت محیط زیست خارگ و بیمارستان شرکت نفت درمان شد.
وی ادامه داد: این آهو بعد از پیدا شدن توسط پرسنل اداره حفاظت محیط زیست خارگ سریعا به بیمارستان صنعت نفت منتقل شده و بلافاصله مورد درمان قرار گرفت که بعد از معاینات اولیه توسط پرسنل  بیمارستان و انجام عکسبرداری متوجه شکستگی در ناحیه دست راست شده و اقدام به آتل بندی دست شکسته کردند.
دلشب افزود: بعد از انجام آتل بندی آهو به اداره حفاظت محیط زیست خارگ منتقل شده و در حال حاضر نیز توسط پرسنل اداره حفاظت محیط زیست خارگ در حال تیمار است و امید می رود ظرف چند روز آینده به دامان طبیعت برگردد.
به گفته وی؛ در چند سال اخیر با همت و تلاش پرسنل اداره حفاظت محیط زیست خارگ و همچنین یاری و همراهی مردم دوستدار محیط زیست جزیره خارگ و پرسنل شرکت های مستقر در جزیره، جمعیت آهوان روند افزایشی داشته و این روند افزایشی باعث شده است تا زیستگاه این آهوان کمتر شده و ناخواسته در مسیر تردد وسایط نقلیه قرار گرفته و تصادف کنند که متاسفانه در بیش از 95درصد تصادفات، آهوان از بین می روند.