آبرسانی به بیش از ۲۰۰ روستا و منطقه صنعتی در چهارمحال و بختیاری با تانکر

 ‌استاندار چهارمحال و بختیاری گفت که با وجود اینکه استان چهارمحال و بختیاری سرچشمه سه رودخانه بزرگ کشور است، متاسفانه در حال حاضر آبریانی به بیش از ۲۰۰ روستا و منطقه صنعتی با تانکر انجام می‌گیرد.

ارسال کننده : احسان فتاحی

kambod ab

قاسم سلیمانی دشتکی پنجم خردادماه در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، افزود: ظرفیت‌های استان بسیار بالاست و جای توسعه در استان وجود دارد که پیگیری مدیران و فعالیت جهادی آنان لازمه به ثمر رسیدن کارها است”.

سلیمانی به منابع آبی استان اشاره و خاطرنشان کرد: “با وجود اینکه استان چهارمحال و بختیاری سرچشمه سه رودخانه بزرگ کشور است، متاسفانه در حال حاضر آب‌رسانی به بیش از ۲۰۰ روستا و منطقه صنعتی با تانکر انجام می‌گیرد”.

به گفته وی قسمت مهمی از مناطق استان از جمله بخش‌هایی از شهرستان‌های بروجن و لردگان از نعمت آب شرب و بهداشتی بی‌بهره بوده و پروژه‌های بزرگی چون انتقال آب از منطقه آتشگاه بسیار هزینه‌بر هستند.

استاندار ارتقا سطح کشاورزی، توسعه صنعت گردشگری و زیرساخت‌های آن و پیگیری پروژه راه‌آهن را از برنامه‌های پنج ساله پیش روی استان عنوان کرد و گفت: “با عقد قرارداد اخیر میان حوزه زیرساخت وزارت راه و شهرسازی و کشور کره و همکاری‌های صندوق توسعه ملی، پروژه راه‌آهن به زودی عملیاتی خواهد شد”.

وی راه‌اندازی فاز دوم کارخانه حجاب، فاز آهن اسفنجی کارخانه فولاد، کارخانه بزرگ هیدراته، دهکده گردشگری بزرگ شهر سامان، راه‌اندازی یک دامداری بزرگ و مکانیزه در استان و توسعه بهداشت، درمان و سلامت استان را از برنامه‌های در دست اقدام برشمرد.

سلیمانی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یک سازمان تخصصی و نیازمند مدیریتی مسلط و دارای اشراف به امور مالیاتی استان است، تصریح کرد: “عامری گلستان مدیری دانا بوده و نسبت به حریم و جایگاه افراد شناخت و اشراف کامل دارد”.

استاندار در پایان به عدالت‌خواهی همه دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: “صدای عدالت بایستی به خوبی به مسئولان برسد و مدیران در این راستا بایستی مشکلات استان را به خوبی به گوش مسئولان کشوری رسانده و در راستای برقراری عدالت تلاش کنند”.