پژوهشهای علمی ای که جهان از آن بی اطلاع است

mahvareh 01دراعتراف BBC در حالی صورت می گیرد که هنوز برخی در داخل کشور مصرانه در پی استفاده از موضوع امواج پارازیتی و جلوگیری از این تنها مانع بازدارنده برای مقابله با تهاجمات دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران هستند و مشخص است که تحرکات این گروه از افراد که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در سال 91 به اوج خود رسیده است دلیلی ندارد جز مطرح کردن خود در اذهان عمومی..

از امواج الکترومغناطیسی که با هدف از بین بردن و ایجاد اختلال در شبکه‌های ماهواره ای فرستاده می شوند به عنوان پارازیت ماهواره ای تعبیر میشود. این امواج که معمولاً کوتاه برد هستند و با فرکانس های مشابه شبکه‌های هدف موجب اختلال و جایگزینی در امواج اصلی می شوند موضوعی که چند وقتی است که مورد بهره برداری رسانه های خارجی قرار گرفته و از سوی برخی نمایندگان مجلس و … نیز مورد اعتراض قرار گرفته و به سوژه ای برای مطرح کردن نام افراد و قبل از یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته است.

mahvareh 02

البته هیچ یک از معترضین هرگز به این نکته مهم توجه نداشته اند که امواج ارسالی که برای مقابله با تهاجم فرهنگی و خبر سازی شبکه های معاند با نظام مورد استفاده قرار می گیرند با فرکانس مشابه شبکه های هدف ارسال می شوند و اگر قرار بر این است که این امواج برای بهداشت روانی و جسمی افراد مضر باشند پس حجم عظیمی از امواج ارسالی از سوی ماهواره ها که به سمت ایران نشانه گرفته شده اند باید زیانهای بیشتری را در پی داشته باشند. این در حالی است که گروه ماهواره های ارسال کننده امواج ماهواره ای در سراسر جهان فعال هستند و تا کنون نه تنها هیچ گونه ممانعتی از ارسال امواج توسط این ماه واره ها و در هیچ کشوری گزارش نشده است. حال با توجه به این امر از کسانی که در چند ماهه اخیر تمرکز خود را بر روی پارازیت هایی که برای مقابله با تهاجم فرهنگی هدف دار شبکه های معاند با نظام قرار داده اند باید پرسید که واقعا شما دلتان به حال مردم و سلامتی آنها می سوزد و یا اینکه خبرسازی شما هم در راستای بازتر کردن فضای لازم برای انتشار اخبار کذب رسانه های معاند انجام می شود.

به هر حال موضوع پارازیتها و شایعات بی پایان آن تا حدی نخ نما شده است که حتی BBC فارسی به عنوان یکی از کانون های شایعه‌ساز علیه ایران نیز مجبور شد تا با استناد به مقاله «پارازیت و شایعات بی‌پایان» که از سوی روزنامه وطن امروز منتشر شد، این بار و در عقب گردی آشکار از مواضع غیرعلمی خود اعتراف کند: «هنوز هیچ یافته علمی در جهان مبنی بر ارتباط پارازیت با سرطان، سقط، ناباروری، نازایی و حتی میگرن، سرگیجه و سردرد به دست نیامده است.»

اعتراف BBC در حالی صورت می گیرد که هنوز برخی در داخل کشور مصرانه در پی استفاده از موضوع امواج پارازیتی و جلوگیری از این تنها مانع بازدارنده برای مقابله با تهاجمات دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران هستند و مشخص است که تحرکات این گروه از افراد که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در سال 91 به اوج خود رسیده است دلیلی ندارد جز مطرح کردن خود در اذهان عمومی و استفاده از فرهنگ دلسوزی و هم دردی ایرانیان برای کسب آرای بیشتر برای حزب متبوع خود!.

از این جمله می توان به مصاحبه های ذیل اشاره کرد که بی هیچ پایه علمی فقط برای متمرکز کردن توجه ها به گروه و افرادی خاص صورت گرفته و به قولی نوعی تبلیغات انتخاباتی قبل از موعد محسوب می شود و البته مشخص نیست آقایان و خانم های مورد مصاحبه اطلاعات علمی فراجهانی خود را از کجا کسب نموده اند و چرا اسناد علمی خود را منتشر نمی کنند و آنها را در مخازن خود مخفی نگاه داشته اند. اکتشافاتی که خواهد توانست نه تنها به ایران بلکه به تمام جامعه بشری در سراسر دنیا خدمت رسانی کرده و شاید در آخر منجر به جمع آوری و ورشکستگی کلیه ماهواره های موجود در جو کره زمین باشد که مردم را به سرطان و مشکلات روانی دچار می کنند. موضوع مهمی که حتما باید نتایج تحقیقات مربوط به آن به اطلاع سازمان حقوق بشر و بهداشت جهانی هم رسانیده شود تا بیش از 7 میلیارد نفر انسانی که بر روی کره زمین زندگی می کنند و در خطر امواج هستند از مواحب آن بهره مند شوند!.

در این رابطه نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هشتم اخیرا طی مصاحبه ای نسبت به تاثیر مخرب پارازیت‌های ماهواره ای و مخابراتی بر سلامت روان شهروندان تهرانی هشدار داد.

دکتر انوشیروان محسنی بند پی در گفتگو با “فردا” اظهار داشت: «متاسفانه بعد از انتخابات انواع پارازیت‌های مخابراتی به شدت افزایش یافته که مطمئنا برای سلامت تهرانی‌ها نگران کننده است، بویژه که کلان شهر تهران با مشکلات دیگری همچون آلودگی هم روبه روست.»

او در این خصوص ادامه می دهد:« تحقیقات همچنین نشان داده که امواج پارازیت تاثیرات مخربی بر اعصاب و روان انسان نیز بر جای می گذارند. همچنین این امواج ممکن است در اثر تداوم، ناشنوایی مزمن را به همراه داشته باشد و برای افراد التهابات پوستی را به دنبال بیاورد.»

دبیر کمیته محیط زیست شورا با اشاره به ساماندهی دکل های مخابراتی در آینده ای نزدیک گفت: آن چه در حال حاضر برای سلامتی شهروندان تهرانی نگران کننده است ارسال پارازیت هایی است که منشا آنها نیز مشخص نیست.

معصومه ابتکار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که نگرانی که در حال حاضر وجود دارد ارسال امواجی است که بر اساس هیچ ضابطه ای نیست گفت: مشخص نیست مسئولیت این امواج با چه کسی است تا بتوان بایت ان از کسی سوال پرسید ویا بر آن نظارت کرد .

وی ادامه داد: نه بخش دولتی حاضر به پذیرش این مسئولیت است و نه مدیریت شهری می تواند به آن ورود پیدا کند متخصصان مخابراتی نیز با وجود تاکید بر استاندار بودن دستگاه های مخابراتی از ارسال پارازیت های بی منشا ابراز نگرانی می کنند.

ابتکار با هشدار نسبت به تاثیری که این امواج بر سلامت شهروندان دارند گفت: به عنوان اعضای شورای شهر تهران هیچ اطلاعاتی در رابطه با موضوع پارازیت‌ها و فرستنده‌های آن نداریم. اما آنچه که می‌دانیم این است که این امواج بر سلامتی انسان و سلول‌های بدن تاثیر می‌گذارند ومن به عنوان یک متخصص ایمونولوژی و محقق می‌گویم که سر منشاء بسیاری از عوارض و بیماری‌های بدن می‌تواند این امواج باشد.

او ادامه می دهد امروزه وقتی شاهد افزایش بیماری‌های مختلف با منشاء ناشناخته هستیم، به طور قطع و یقین می‌توانیم بگوئیم تشعشع می‌تواند موجب اختلال در سیستم ایمنی بدن شود و این موضوع قطعی است.

این عضو شورای شهر تهران با تاکید بر این که موضوع پارازیت‌ها از مصوبه شورای شهر مستثنی نیست، گفت: مصوبه شورا همه ابعاد امواج را در بر می‌گیرد. در حوزه امواج و مقابله با آلودگی امواج ماهواره، هیچ نهادی مسئولیت را بر عهده نمی‌گیرد و این به نگرانی‌ای که در سطح جامعه وجود دامن می‌زند.

ابتکار در ادامه گفت: در جامعه‌ای که این ضوابط جدی گرفته نشود، شاهد مشکلاتی در آینده خواهیم بود. وقتی هم که به سلامتی مردم بی‌توجهی کردیم متاسفانه در آینده شاهد مشکلات دیگری خواهیم بود. موضوع تشعشع‌های مضر در کنار آلودگی هوا از جمله دلایل بسیاری از بیماری‌ها خواهند بود.

ابتکار با اشاره به اینکه آثار و نتایج تشعشعات قطعی است، گفت: اینکه امروز متخصصان می‌گویند سونامی سرطان در راه است، می‌تواند یکی از نتایج تشعشعات یا آلودگی هوا یا استرس باشد.

وی با اشاره به ساماندهی دکل های مخابراتی گفت: بر اساس مصوبه شورا که ابلاغ نیز شده است دکل سازه ساختمانی محسوب می شود و برای احداث هر دکل باید از شهرداری پروانه و مجوز اخذ شود بنابراین به زودی شاهد ساماندهی در این بخش خواهیم بود .

وی با بیان این که تعامل بین بخشی در این زمینه بسیار خوب بوده است گفت: قرار است بسیاری از این دکل ها تجمیع شود که که برخی از آنها در دست اقدام است .

منبع: http://kalame.co