ادارات و مقاطع تحصیلی استان خوزستان تعطیل شد

به دلیل گرد و غبار شدید کلیه ادارات و مقاطع تحصیلی استان خوزستان تعطیل شد

ارسال  کننده:نادرزندی


پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew):
 معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: به دلیل وقوع گرد و غبار شدید کلیه ادارات، دانشگاه ها و مدارس ۱۵ شهرستان آبادان، اهواز، خرمشهر، ماهشهر، هندیجان، شادگان، بستان، هویزه، سوسنگرد، امیدیه، رامشیر، شوش، کارون، باوی و حمیدیه در روز دوشنبه (۳ اسفندماه ۱۳۹۴) تعطیل خواهند بود.

به گزارش ایسنا احمد سیاحی عصر اظهار داشت: در چند روز گذشته مجددا شاهد وقوع پدیده ریزگردها در شهرهای استان خوزستان بوده ایم و میزان ریزگردها  روز شنبه در اهواز به ۹۹۷۳ (۶۶ برابر حد مجاز) و در آبادان به ۱۰ هزار میکروگرم بر مترمکعب رسید.

با پیش بینی های اداره کل هواشناسی خوزستان، ظاهرا دوشنبه از نظر جوی استان در وضعیت مناسبی نخواهد بود و غلظت گرد و خاک به نوعی مشابه روز شنبه و شاید بیشتر خواهد شود و به استناد این پیش بینی ها، ستاد مدیریت بحران استان خوزستان تعطیلی ۱۵ شهرستان خوزستان را تصویب کرد.

سیاحی ادامه داد: بنا بر پیش بینی های اداره کل هواشناسی خوزستان، میزان دید افقی در خوزستان امروز به ۱۰۰ متر کاهش خواهد یافت که این شرایط موجب کنسل شدن بسیاری از پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرستان های شمالی و شرقی خوزستان فردا از نظر پدیده گرد و غبار مشکلی نخواهند داشت، عنوان کرد: برای اعلام تعطیلی روز سه شنبه، امروز تصمیم گیری می شود و نتیجه آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد
.