شکارچی متخلف بوشهری از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا تحت پیگیرد قرار دارد

اوایل ماه جاری فیلم کوتاهی در فضای مجاز منتشر شد که در آن یک شکارچی متخلف در حالی که دو قوچ وحشی را شکار کرده است بدون آنکه چهره خود را نمایش دهد مسئول محیط زیست منطقه را تهدید می کند.

ارسال کننده : محمود نعیمی

لینک ویدیو در ادامه مطلب

شکارچی متخلف که لهجه محلی دارد تاریخ تخلف را ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ عنوان نموده و با خون شکارها نیز بر روی تخته سنگی این تاریخ را یادداشت نموده است.
وی با اشاره به اینکه تخلف اخیر نود و هشتمین قوچی است که شکار کرده، دلیل اقدام جنون آمیز خود را انجام وظیفه مسئول منطقه (آقای نوروزی) عنوان می کند.
مسئول پاسگاه محیط بانی شهید محمدی بخش بوشکان در مورد فیلم منتشر شده گفت: تخلف موضوع فیلم در منطقه آزاد کوه سیاه واقع در بخش بوشکان از توابع شهرستان دشتستان بوشهر رخ داده است.
مهرداد نوروزی اظهار داشت: با شکایت اداره محیط زیست شهرستان دشتستان و اداره کل حفاظت محیط زیست بوشهر پرونده ای در این رابطه در مراجع قضایی تشکیل و با دستور دادستان محترم پیگیری این موضوع توسط پلیس فتا آغاز شده است.
تحقیقات پلیس تا این لحظه به خوبی پیش رفته است و امید می رود متهم بزودی شناسایی و دستگیر شود.
تاکنون تصاویر و فیلمهای متعددی از تخلفات در فضای مجازی منتشر شده است اما فیلمبرداری از اقدام مجرمانه و تهدید علنی مامورین دولت در فیلم، در نوع خود کم نظیر است. امید است با جدیت و تلاش دستگاه قضایی و نیروی انتظامی این مجرم که به نوعی بیمار روانی نیز محسوب می شود هرچه زودتر بازداشت شده و تحت محاکمه قانونی قرار بگیرد