ضارب اصلی محیطبانان گلستان توسط پلیس آگاهی گرگان شناسایی و دستگیر شد

ارسال کننده نادر زندی

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: یکی از دو ضارب اصلی محیط بانان استان گلستان که در اسفندماه ۱۳۹۲ توسط گروهی از متخلفین مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند، صبح پنجشنبه توسط پلیس آگاهی گرگان دستگیر شد.
عصر روز جمعه ۹۲/۱۲/۲ دو نفر از محیط بانان استان گلستان به نام های مهدی مجنی پور و محمد تمسکنی هنگام گشت زنی در منطقه جنگلی نوهور حوالی روستای آهنگر محله دو فرد مسلح را در حال اقدام به شکار مشاهده نموده و زمانی که برای برخورد قانونی با شکارچیان غیرمجاز وارد عمل شدند مورد هجوم هشت نفر قرار می گیرند. (لینک خبر)
متخلفین با تبر و چوب به محیط بانان حمله کرده و پس از زخمی نمودن مامورین از محل متواری می شوند. پس از این حادثه محیط بانان مجروح توسط عوامل اورژانس

به بیمارستان پنجم آذر گرگان منتقل شدند.

محیط بان مهدی مجنی پور بر اثر برخورد تبر از ناحیه پیشانی و بر اثر برخورد چاقو از ناحیه بازوی راست به شدت آسیب دیده بود و محیط بان محمد تمسکنی از ناحیه صورت، بازو، هر دو کتف و کمر مورد اصابت چاقو قرار گرفته و ضربه چاقو باعث پارگی در ناحیه ریه وی شده بود.
پس از این حادثه بلافاصله سه نفر از عوامل دخیل در درگیری توسط پلیس اطلاعات و امنیت استان گلستان شناسایی و دستگیر شدند اما دو ضارب اصلی متواری شده بودند.
تصویر بالا محیط بان محمد تمسکنی و تصویر پایین محیط بان مهدی مجنی پور پس از انتقال به بیمارستان پنجم آذر گرگان
احمد دباغیان اظهار داشت: در این مدت نیروهای پلیس تلاش زیادی برای دستگیری ضاربین اصلی انجام دادند اما متخلفین بدون بر جای گذاشتن ردی از خود متواری شده و احتمالا از استان نیز خارج شده بودند.
صبح روز پنجشنبه یکی از ضاربین اصلی که برای سر زدن به خانواده، وارد روستای محل زندگی خود شده بود توسط پلیس آگاهی گرگان دستگیر شد.
متهم دستگیر شده به مراجع قضایی تحویل و با دستور دادستان روانه زندان شده است.