یکی از اهالی الموت بر اثر حمله خرس به شدت مجروح شد

ارسال کننده محمود نعیمی

.
اخطار: این خبر حاوی تصاویر ناراحت کننده ای است
.
پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): صبح روز گذشته (پنجشنبه ۹۴/۷/۲۳) یکی از اهالی روستای زواردشت الموت در استان قزوین مورد حمله یک خرس قهوه ای قرار گرفت.
این مرد روستایی پس از تماس اهالی روستا با مرکز فوریت های پزشکی (اورژانس) از طریق امداد هوایی با استفاده از هلی کوپتر به بیمارستان ولایت قزوین منتقل شد.http://www.iew.ir/wordpress/wp-content/uploads/940724_alamut-1.jpg

مدیر روابط عمومی اورژانس کشور در این باره به باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت ۱۱ پنجشنبه با اعلام حادثه حمله خرس به یک فرد روستایی در الموت قزوین، با توجه به اینکه حضور در محل حادثه به وسیله آمبولانس و از طریق زمینی امکان پذیر نبود، عوامل اورژانس به وسیله هلیکوپتر امدادی خود را به محل حادثه رساندند.
مهین علی پور گفت: نیروهای اورژانس مرد زخمی را به بیمارستان شهید رجایی قزوین انتقال داده و پس از تزریق آمپول کزاز، خانواده این شخص برای ادامه درمان وی را به بیمارستان بقیه الله تهران منتقل کردند.
سیاوش شمسی پور سرپرست اداره کل محیط زیست قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد این حادثه گفت: پس از بررسی حادثه و کارشناسی آن، آماده پرداخت خسارت و هزینه های درمانی به فرد مجروح شده هستیم.