طی درگیری مسلحانه در میانکاله یک محیط بان و شکارچی هدف گلوله قرار گرفتند

ارسال کننده خبر غلامرضا اخلاقی

طی درگیری مسلحانه در میانکاله یک محیط بان و شکارچی هدف گلوله قرار گرفتند

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: صبح امروز در جریان درگیری مسلحانه محیط بانان و شکارچیان غیرمجاز در پناهگاه حیات وحش میانکاله علیرضا یخکشی مسئول منطقه و یک شکارچی متخلف هدف گلوله قرار گرفته و مجروح شدند.

صبح امروز محیط بانان پناهگاه حیات وحش میانکاله با دو شکارچی متخلف در جزیره آشوراده مواجه شده و جهت برخورد قانونی با متخلفین وارد عمل می شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهشهر در این باره گفت: یکی از شکارچیان با مشاهده مامورین بوسیله اسلحه پنج تیر اقدام به تیراندازی به سمت آنان نموده و چهارگلوله به سمت محیط بانان شلیک می کند که گلوله چهارم به پای علیرضا یخکشی مسئول منطقه برخورد می کند.

زمان رضااحمدی اظهار داشت: پس از شلیک های شکارچی متخلف و زخمی شده علیرضا یخکشی، وی نیز با بکارگیری قانون سلاح شکارچی متخلف را از ناحیه پا هدف گلوله قرار می دهد.

پس از مجروح شدن شکارچی متخلف محیط بانان وی را خلع سلاح نموده یک اسلحه پنج تیر به همراه لاشه ۹ عدد مرغابی وحشی از وی کشف و ضبط می گردد و متخلف دوم نیز در جریان درگیری ها متواری می شود.

هر دو شکارچی از متخلفین حرفه ای و سابقه دار منطقه و از اهالی شهرستان آق قلا بوده اند که سابقه تخلفات متعددی در زمینه شکار و صید غیرمجاز و بازگیری  داشته اند.

پس از این حادثه شکارچی مجروح که از ناحیه قوزک پا هدف گلوله قرار گرفته بود به کمک قایق دریابانی به بیمارستان بندرترکمن و محیط بان یخکشی از طریق اورژانس هلااحمر به بیمارستان امام بهشهر منتقل شده و تحت مداوا قرار دارند.

حال عمومی هر دو مجروح مناسب بوده و قرار است محیط بانان علیرضا یخکشی به زودی تحت عمل جراحی قرار بگیرد