آب در کرج جیره بندی شد

ارسال کننده خبر غلامرضا اخلاقی

آب در کرج جیره بندی شد

شرکت آب وفاضلاب استان البرز برنامه زمانی نوبت‌بندی قطع آب دربرخی مناطق کرج را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، با توجه به اینکه کلانشهر کرج، امسال جزو 12 کلانشهر با وضعیت تنش آبی اعلام شده، همراه با کاهش شدید منابع تامین آبی و با افزایش دمای هوا و در نتیجه افزایش مصرف آب، برخی مناطق کرج با افت فشار و قطع آب به خصوص در طبقات فوقانی ساختمانها روبرو شده است.

به منظور مدیریت و ساماندهی مناطق دارای مشکل افت فشار یا قطع آب، برنامه زمانی نوبت‌بندی قطع آب به شرح ذیل از دوم تا پایان تیرماه اجرا می‌شود:

جیره‌بندی آب در کرج در مناطق جنگلبانی و کوهپایه‌ها، اسلام آباد، خیابان چالوس، بالای خیابان برغان، محدوده زیر بلوار 45 متری کاج، اردلان‌ها، منطقه نبوت تا بلوار ملک شاه، بعثت، قسمتی از شهرک امام رضا(ع) و خیابانهای تربیت از ساعت 14 تا 19 انجام می‌شود.

جیره‌بندی آب در رجایی شهر در مناطق شهرک بهارستان، انتهای بلوار اشتراکی، باغستان شرقی وغربی، خیابانهای بالای رجایی شهر وفازیک، دو و سه رجایی شهر و خیابانهای داریوش، شاهین ویلا تا سر خیابان هیجدهم قلم، شاهین ویلا شامل مناطق بهمن شمالی، مدرس شمالی واز خیابانهای هفدهم قلم تا میدان شهید باهنر، شاهین ویلا از خیابان یکم به پایین و میدان امام حسین(ع)، منطقه اوقافی، شهرک یاس، حصارک بالا، حیدر آبادشرقی وغربی و مناطق پایین باغستان غربی از ساعت 15 تا 19 انجم می‌شود.

در مهرشهر، جیره‌بندی آب در حصارک ضلع غربی خیابان برزنت تا میدان حصارک از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر،45 متری ضلع شرقی خیابان برزنت تا میانجاده از ساعت 12 تا 17، شهرک کیانمهر از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر، شهرک دریا و اکبرآباد از ساعت 9 صبح تا 14 انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، آب و فاضلاب البرز برای جبران کمبود آب فعلی، کار ساخت مجموعه کاملی از تاسیسات جدید شامل مخزن 4000 مترمکعبی، 400 متر لوله گذاری و ساخت ایستگاه پمپاژ را از اوایل خرداد آغاز کرده تا توان برداشت کامل از سهم آب کرج از خط انتقال آب طالقان – تهران ایجاد شود. با بهره‌برداری از این تاسیسات جدید پیش بینی می‌شود زمان‌های نوبت‌بندی اعلام شده زودتر از موعد مقرر به پایان برسد.